Sunday, August 22, 2010

red velvet cupcakes



taraaa.... inilah red velvet cupcakes. Ni kali ke2 buat. First time buat, keknya kurang gebu. Saba tak puas hati, then study beberapa resepi termasuklah resepi omputeh. Dah puas study, akhirnya aku try 1 resepi aku lupa resepi sapa...hasilnya memang marbeles. So, kalo ada yg nak cupcakes apa2 aje, aku sediakan kek ni atau kek coklat. harganya mahal sikit sbb bahannya lebih sikit drp cupcakes butter.



2nd oder from Nora. Tambah lg le pelanggan tetap aku....hopefully berterusan.. bila nampak je kek ni "cantiknyaaaaaaaaaa..." itu yg terungkap di bibirnya. Nora ni memng peminat kek. Dia suka sgt kek coklat katanya "padat & yummy".



Cikgu Nabila nak pindah. Apa lagi oder ngan mak, nak bagi cupcakes. Demi anak tercinta, dalam sibuk2, aku gagahkan jugak buat cupcakes ni. Ada lukisan kartun sikit2. kira oklah tu...
Terima kasih sudi baca.

No comments: